Naar de inhoud Naar het menu

XS4ALL Moe(s)t Blijven

nieuws/xs4allmoetblijven.jpg

Gisteren kondigde KPN, de eigenaar van XS4ALL, aan dat vanaf 24 december mensen geen klant meer kunnen worden van deze iconische provider. Dat bericht was niet onverwacht, maar voor vele van ons toch ook een beetje triest. Wij hebben immers, vanuit het actiecomité ‘XS4ALL Moet Blijven’, keihard gevochten voor het behoud van XS4ALL in de toenmalige vorm. Toen dat niet lukte is Freedom hieruit ontstaan als nieuwe provider. Ons bedrijf is dan ook gebouwd op de waarden die XS4ALL ooit groot maakte: scherpe blik op privacy, goede persoonlijke klantenservice en veilige en kwalitatief hoogstaande diensten. Freedom is ooit bedacht als het vangnet voor XS4ALL klanten en zal dat blijven.

Lees hier het volledige nieuwsbericht op de site van het actiecomité "XS4ALL Moet Blijven":

https://xs4allmoetblijven.nl/nieuws/xs4all-definitief-weg-actiecomite-heft-zichzelf-op-nieuwe-provider-freedom-nl-blijft/