Naar de inhoud Naar het menu

Contact

Heb je al gekeken op onze helpdeskpagina? Daar vind je veel handleidingen en antwoorden op vragen. Kom je er niet uit of staat je vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in of stuur ons een e-mail via helpdesk@freedomnet.nl 

We hebben verbeteringen toegepast op onze telefonische bereikbaarheid echter kan het nog wel even duren voordat je antwoord krijgt op je vragen per e-mail. Er wordt hard gewerkt om de bereikbaarheid zowel telefonisch als per e-mail verder te verbeteren. Excuus voor het ongemak. Heeft het haast of duurt het antwoord per mail te lang, bel dan gerust.

Algemene vragen of opmerkingen  Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@freedomnet.nl 
Alle technische vragen Vul het contactformulier in, stuur een e-mail naar helpdesk@freedomnet.nl of bel ons op 088-0115666  
Alle factuur vragen Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar helpdesk@freedomnet.nl 
Openingstijden helpdesk

maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 uur*
De helpdesk is ook bereikbaar via de e-mail (helpdesk@freedomnet.nl) en via het contactformulier.


Let op, Freedom is gesloten op de volgende werk/feestdagen:

- 2e Paasdag - maandag 1 april 2024
- Hemelvaartsdag - donderdag 9 mei 2024
- Pinksteren (tweede pinksterdag) - maandag 20 mei 2024
- 1ste Kerstdag - woensdag 25 dec. 2024
- 2e Kerstdag - donderdag 26 dec. 2024

Informatie over diensten en tarieven uitsluitend via onze nieuwsbrief
Storingsmeldingen RSS-feed
Vragen over privacy privacy@freedomnet.nl
Vragen over samenwerking zakelijk@freedomnet.nl
Media pers@freedomnet.nl
Klachten klacht@freedomnet.nl

Freedom Internet BV houdt kantoor aan de tt. Melissaweg 23-25, 1033 SP te Amsterdam. Wij zijn statutair gevestigd te Amsterdam en ingeschreven bij de KvK Amsterdam, onder KvK: 74768573. Ons BTW-nummer is NL860019408B01 en ons IBAN NL45RABO0341927058. 

@freedomnet.nl hoe zit dat?
We gebruiken het domein freedomnet.nl om al onze (interne) bedrijfsdiensten te hosten. Bovendien willen we de e-mailadressen van onze klanten (@freedom.nl) en van het bedrijf Freedom Internet, gescheiden houden. 

*De waakdienst is er 24/7
We monitoren ons netwerk 24 uur per dag, 7 dagen per week. Als er verstoringen zijn buiten kantooruren, krijgt onze waakdienst een signaal en gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Als het blijkt te gaan om een verstoring waar (relatief) veel klanten last van hebben, dan publiceren we een storingsmelding op onze website, op de storingen en onderhoud pagina. Deze pagina bereik je via deze link: https://freedom.nl/storingen.

De waakdienst beantwoordt echter geen individuele e-mails of vragen. Onze helpdesk pakt individuele vragen de eerstvolgende werkdag zo snel mogelijk op.